Ki? Hol? Mikor? Mit? Miért?

A nevem Kincső és Isten gyermeke vagyok.
Ezt az évemet Németországban töltöm, ahol a Liebenzelli Misszió egy fiataloknak létrehozott rövidtávú missziós programjának, az impact-nak a keretében szolgálhatom Istent.
Csak arról tudok beszámolni, amit láttam, tapasztaltam.

2017. február 8., szerda

Körlevél Numero 4 – Csendesség

„Mert csak én tudom, mi a tervem veletek
 – így szól az Úr –:
jólétet és nem romlást tervezek,
és reményteljes jövő az, amelyet nektek szánok.”
Jeremiás 29:11

A január és a február elrohant mellettem. Nem volt sok dolgom, hiszen minden nap fizioterápiára kellett mennem és amúgy sem igazán tudtam besegíteni a munkába, hiszen mankóval nem túl hasznos az ember, ha kétkezi munkáról van szó. Így volt időm olyan dolgokra, amikre egyébként nem lenne. Elkezdtem a felkészülést az alkalmassági vizsgára a teológián, rendeztem a dolgokat a terápiákkal és a taxival, fordítottam németből és nem mellesleg rengeteg időm volt Istennel.

Most visszanézve egyáltalán nem erre számítottam. A baleset és kórházi időszakon szinte átrepültem. Minden nap egy újabb áldás volt és nem kellett a kihívásokkal egyedül szembe néznem. De sokkal tovább tart a felépülés, mint gondoltam és mindenki a legrosszabbal is számol, amivel engem csak még jobban megijesztenek. A felépülésemet szolgáló rengeteg terápia pedig csak még jobban elszakít a csapatomtól.

Mikor már második hete nem tudtam semmit sem segíteni a csapatmunkában, mert vagy máshol kellett lennem vagy egyszerűen még nem vagyok képes rá, akkor feltettem a kérdést, hogy van-e ennek így értelme. De nem adhatom fel most csak, mert belefáradtam. Az elmúlt hónapokban megtanultam a mankóimat missziós eszközként használni, mert az emberek rákérdeznek és így mindig új lehetőséget kapok bizonyságot tenni. Bátoríthattam hátrányos helyzetűeket hasonló missziós munkára. Megtapasztalhattam az ima erejét. Volt időm egymás után elolvasni mind a négy evangéliumot. És egyszerűen csak Isten erejéből élni nap mint nap.

„Ne félj, mert én veled vagyok, ne csüggedj, mert én vagyok Istened! Megerősítelek, meg is segítelek, sőt győzelmes jobbommal támogatlak.” 
 Ézsaiás 41;10

Imakérések:
  • ·         Kérlek imádkozzatok a csapatért, mert mostanában elég sok a szakadás és ellentét.
  • ·         A családomért otthon, mert ahogy telik az idő úgy lesz egyre nehezebb a hiányom.
  •          A csapatunk vezetőjéért, Steffenért, nagyon sok feladata van.

Kérlek, ha támogatni szeretnél, az utaláskor add meg a neved, hogy későbbiekben személyesen is megköszönhessem.

Banki kapcsolat (Forint):
Sándor Kincső
10103881-52364700-01004008

Bankverbindung (Euro):
Liebenzeller Mission gemeinnützige GmbH
Sparkasse Pforzheim Calw
BLZ 666 500 85; Konto-Nr. 33 00 234
IBAN: DE27 6665 0085 0003 3002 34
Spendencode: IMP 5337-2060


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése