Ki? Hol? Mikor? Mit? Miért?

A nevem Kincső és Isten gyermeke vagyok.
Ezt az évemet Németországban töltöm, ahol a Liebenzelli Misszió egy fiataloknak létrehozott rövidtávú missziós programjának, az impact-nak a keretében szolgálhatom Istent.
Csak arról tudok beszámolni, amit láttam, tapasztaltam.

2017. február 5., vasárnap

Az 1. pont

Isten szeret téged



Ha az emberi faj tagja vagy, Isten szeret téged; nem csak amolyan öreg „szeretettel”, hanem a szeretettel, amely örökké tart (Jeremiás 31;3) és amely arra vezette őt, hogy odaadja egyetlen fiát, Jézust, hogy meghaljon helyetted. Ahogy az 1János 3;16 mondja, „Abból ismerjük a szeretet, hogy ő az életet adta értünk”. Látod, a szeretet nem csak valami, amit Isten tesz, hanem ez Ő. Ő a szeretet igazi jelentése. János első levelében a 4;16 részében egyszerűen azt mondja: „Isten szeretet”.

De miért is szeretne Isten minket; miért szeretne pont téged?
Ha valaha is volt gyermeked, akkor talán képes vagy megérteni valamennyit abból, mit érez Isten irántad. Amikor a feleségem várandós volt az első gyermekünkkel, volt egy fényképem az ultrahangról, amire annyira büszke voltam. Nagyon szerettem azt a gyereket. Előtte sosem éreztem a szeretet ilyen erejét.
De mégis miért? Még csak sehogy sem nézett ki, nem tudott semmit sem tenni, hogy lenyűgözzön vagy mondani, hogy örömet szerezzen. Csak egy fehér maszat volt egy fekete négyzetben. Nem azért szerettem, mert kiérdemelte azt, hanem mert az ÉN FIAM volt. Egy rejtélyes úton a feleségem és én „csináltuk” őt. A miénk volt.

Ha hiszed, ha nem Isten teremtett téged. A 139. Zsoltár 13. versében az áll: „Te alkottad veséimet, te formáltál anyám méhében.”
Az ő keze munkája vagy, az ő műve és semmi vagy senki sem tudja ezt a tényt megváltoztatni vagy a szeretetét irántad. A Római levél 8;38-39 azt mondja: „…sem halál, sem élet, sem angyalok, sem fejedelmek, sem jelenvalók, sem eljövendők, sem hatalmak, sem magasság, sem mélység, sem semmiféle más teremtmény nem választhat el minket az Isten szeretetétől…”

Csodálkozhatsz, hogy lehet egy szerető Isten, amikor olyan sok szomorúság és gonoszság van a világban. A legegyszerűbb válasz erre, hogy Isten szabad akaratra teremtett minket, nem pedig, hogy a világ és mi úgy fussunk, mint a robotok. A legtöbb szomorúság a világban az emberiség rossz és önző cselekedetei miatt van. Végül is a Biblia azt tanítja, hogy a gonoszság, betegség és halál csak egy rossz döntés miatt lépett be a világunkba, Ádám, az első ember engedetlensége miatt. A Római levél 5;12 azt mondja: „Ahogyan tehát egy ember által jött a bűn a világba, és a bűn által a halál, úgy minden emberre átterjedt a halál…”



Az alapvető igazolása és bizonyítása Isten szeretetének irántad Jézus halála a kereszten 2000 évvel ezelőtt, de erről majd a harmadik pontban.


Innen fordítottam: http://www.the4points.com/uk/about_the4points.php?page=PT1

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése