Ki? Hol? Mikor? Mit? Miért?

A nevem Kincső és Isten gyermeke vagyok.
Ezt az évemet Németországban töltöm, ahol a Liebenzelli Misszió egy fiataloknak létrehozott rövidtávú missziós programjának, az impact-nak a keretében szolgálhatom Istent.
Csak arról tudok beszámolni, amit láttam, tapasztaltam.

2017. február 26., vasárnap

A 4. pont

Nekem kell dönteni


Isten megtette a maga részét. Jézus az életét adta a bűneinkért. Nem érdemeltük meg. Nem volt ’’igazságos’’, de Isten ennyire szeret minket.

De most neked kell eldönteni, hogy elfogadod-e a megbocsátás ajándékát, az örök élet ígéretét. Ha meg szeretnél szabadulni az ítélet alól, melyet te magad hoztál saját fejedre azzal, hogy nem Isten útján jártál, akkor el kell döntened, hogy átadod magad Istennek és mától az ő akarata szerint élsz. El kell hinned, hogy létezik, hogy nagyon szeret téged és hogy meghalt érted.

A Római levél 10;9-ben az áll: „Ha tehát száddal Úrnak vallod Jézust, és szíveddel hiszed, hogy Isten feltámasztotta őt a halálból, akkor üdvözülsz.”

A választás a tied. Még mindig szabad akaratod van, ahogyan Isten teremtett téged. Átadhatod az életed Istennek, aki az univerzumot teremtette, aki jobban szeret téged, mint bárki valaha is fog, és aki a legjobbat akarja neked, vagy elsétálhatsz tőle és szembenézhetsz az elkerülhetetlen büntetéssel. Az 5 Mózes 30;19-20 ezt így foglalja össze: „Tanúul hívom ma ellenetek az eget és a földet, hogy előtökbe adom az életet és a halált, az áldást és az átkot. Válaszd hát az életet, hogy élhess te és utódaid is! Szeresd az Urat, a te Istenedet, hallgass szavára, és ragaszkodj hozzá…”

Ha szeretnéd megismerni ezt a megbocsátást és Istent, aki téged is teremtett, hogy kapcsolatba kerülj vele. Ha szeretnéd a távolságot közted és Isten között leküzdeni és a büntetést és bűntudatot, minden valaha tett vétkedért, eltűntetni, akkor erre lehetőséged van, akár most azonnal is! Csak mond el őszintén ezt az imát, Isten látni fogja a szíved és megment téged.


Kedves Istenem! Köszönöm, hogy meghaltál értem és, hogy a legjobbat akarod nekem minden helyzetben. Kérlek, bocsáss meg, hogy mellőztelek és a magam útját jártam. Már rájöttem, hogy a bűneim fájdalmat okoztak neked és a körülöttem lévő embereknek és ezt nagyon sajnálom. Köszönöm Jézus, hogy eljöttél és átvetted a büntetést a bűneim helyett. Köszönöm, hogy az életedet adtad az enyémért. Kérlek, bocsáss meg nekem és segíts megtartanom a döntésem, hogy csak neked élek.
Ámen


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése