Ki? Hol? Mikor? Mit? Miért?

A nevem Kincső és Isten gyermeke vagyok.
Ezt az évemet Németországban töltöm, ahol a Liebenzelli Misszió egy fiataloknak létrehozott rövidtávú missziós programjának, az impact-nak a keretében szolgálhatom Istent.
Csak arról tudok beszámolni, amit láttam, tapasztaltam.

2017. március 27., hétfő

Rundbrief - Körlevél

Szeretett testvérem az Úrban!

Hosszas megfontolás és imádkozás után március közepén visszatértem Magyarországra. Sajnos a baleset és az orvosi kezelések miatt kiestem a csapat életéből és már nem voltam igazi szolgáló.

Nagyon hálás vagyok az elmúlt hat hónapért, hogy lehetőségem volt Bad Liebenzellben szolgálni. Rengeteget tanultam, növekedtem és változtam mind testileg, mind lelkileg. Most a célom, hogy ezeket itthon is jól hasznosítsam.


Szeretném neked is megköszönni, hogy támogattál. Egy pár jó szóval, érdeklődő kérdésekkel, imádsággal vagy anyagi támogatással. Mindezek nagyon fontosak voltak kiküldetésem alatt.

Meine Liebe Brüder!


Nach lange Überlegung und Gebetszeit bin ich im März zurück nach Ungarn gekommen. Leider wegen dem Umfall und die Therapien konnte ich nicht richtig in der Team sein und dienen.

Ich bin sehr dankbar für die letzte sechs Monate, dass ich die Möglichkeit in Bad Liebenzell zu dienen hatte. Ich lernte, wachste und veränderte sehr viel körperlich und geistlich auch. Jetzt mein Ziel ist diese Neuigkeiten zu Hause nutzbar machen.

Ich möchte dir Danke sagen für deine Unterstützung. Ein Paar gute Wörter, Anfrage, Gebet oder finanziell Unterstützung. Die waren mir sehr wichtig durch meinen Einsatz. 






Dankeschön!


Köszönöm szépen!




Szeretettel Kincs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése